هر چند شفر از خرید چند بازیکن در ترکیب استقلال خبر داد اما هنوز خبری از خرید نیست



علیرضا منصوریان امسال با استقلال فصل خوبی را تجربه نکرد اما خرید های فوق العاده ای از خود بجا گذاشت تا استقلال در هر پست از خرید بازیکن بی نیاز باشد.


اگر کمی به ترکیب و بازیکنان استقلال نگاه کنیم می بینیم که واقعا همینگونه است.


دروازه بان

سید حسین حسینی دروازه بان جوان آبی ها ، با درخشش خیره کننده خود در ترکیب این روزهای آبی پوشان پایتخت ، سیدمهدی رحمتی دروازه بان با تجربه استقلال را به نیمکت نشین محض تبدیل کرده است.

مدافعان ( دفاع وسط )

استقلال در این پست مجید حسینی ، پژمان منتظری ، روزبه چشمی و پادوانی را در اختیار دارد ، نکته جالب توجه این است که درخشش مجید حسینی باعث نیمکت نشینی منتظری و پادوانی شده است.

دفاع راست

وریا غفوری و خسرو حیدری بازیکنان متخصص استقلال در این پست هستند که در صورت بازی نکردن یکی از آنها دیگری می تواند جانشین خوبی برای هم بازی اش باشد

دفاع چپ

منصوریان در ابتدای فصل ، سهرابیان را برای جانشینی زکی پور به خدمت گرفت ولی شفر به امید نورافکن اعتماد کرد و او را هم در پست دفاع چپ بازی داد.

هافبک دفاعی

استقلالی ها در این پست نیاز به بازیکن احساس نمی کنند چون نور افکن ، امید ابراهیمی ، چشمی و فرشید باقری چهار مهره استقلال در این منطقه هستند.

وینگر

استقلال در حال حاضر در پست وینگر بازیکنان زیادی دارد، جابر انصاری، خسرو حیدری، مهدی قائدی، محسن کریمی، بهنام برزای را در اختیار دارد که به جز این بازیکنان داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی هم در مقاطعی از فصل در پست وینگر به میدان رفته اند.


پشت مهاجم


استقلال در پست هافبک پشت مهاجم سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی و شجاعیان را در اختیار دارد و به هیچ عنوان نیازی در این پست احساس نمی کند.


مهاجم


استقلال در پست مهاجم هدف هم علی قربانی و سجاد شهباز زاده را در اختیار دارد و فقط در این پست است که شاید استقلال نیاز به یک مهاجم تمام کننده را حس کند.

 

هرچند منصوریان به دلایل مختلف در نتیجه گیری در استقلال ناکام بود اما  بی تردید او با تیمی که اول فصل بست استقلال را از جذب هرگونه بازیکن جدید بی نیاز کرده است و احتمالا آبی ها با جذب یک مهاجم هدف می توانند نقاط ضعف خود را به طور کامل برطرف کنند.